Politika reklamacija i povrata robe

Dragi kupci,

Želimo da budete potpuno zadovoljni svojom kupovinom kod nas. U slučaju da niste zadovoljni proizvodom ili ako je proizvod oštećen, možete podneti reklamaciju ili zatražiti povrat robe. U nastavku su navedeni detalji naše politike.

1. Rok za reklamaciju i povrat
Kupci imaju pravo da podnesu reklamaciju ili zatraže povrat robe u roku od 14 dana od dana prijema proizvoda.

2. Uslovi za povrat
Roba koja se vraća mora biti u originalnom stanju, neotvorena, neiskorišćena i u originalnoj ambalaži, zajedno sa svim pratećim materijalima (račun, garancija i sl.).

3. Kako podneti reklamaciju
Da biste podneli reklamaciju, molimo vas da nas kontaktirate putem email-a [dodajte svoj kontakt email] ili telefonom [dodajte svoj kontakt telefon]. U vašem zahtevu navedite:

  • Ime i prezime
  • Broj narudžbe
  • Opis problema
  • Fotografije proizvoda (ukoliko je moguće)

4. Postupak povrata
Nakon što primimo vašu reklamaciju, potvrdićemo njen prijem i daćemo vam dalja uputstva o vraćanju proizvoda. Troškove povrata snosi kupac, osim u slučajevima kada je proizvod oštećen ili nije onaj koji ste naručili.

5. Povrat novca
Kada primimo vraćeni proizvod i utvrdimo da je ispunio uslove, izvršićemo povrat novca na vaš račun u roku od [navedite vreme, npr. 7-14 dana].

6. Kontakt informacije
Za sva dodatna pitanja slobodno nas kontaktirajte putem:

  • Email: procaffeul@gmail.com
  • Telefon: +382-68-157-428

Hvala što ste odabrali našu prodavnicu!

S poštovanjem,
TuttoExpresso-Montenegro